Min dag..

..har varit ganska bra
först åkte vi till stan i sthlm (vi gick o åt först såklart) det blev kinesiskt.  sen tävlade vi (en vana)om vem som kunde dricka mest colaflaskor jag drack 3 i rad ! nicole drack typ en halv mer än mig hahah och amanda drack typ en hel !:)
efter det gick vi en bit till "vattenpipstället" som jag kallar, aa på väg dit kom det en fullgubbe o typ ba snacka  ahah kolla så här lät det

fullgubben: hej mina små damer  ,kan man få en smisk på röven va?

vi tjejer typ fick reflex o sa :  ursäkta (med en vass mín)

fllgubben: ja ? kan jag få smiska er  där framme också  så ni blir våta va?

sen sa amanda typ : gå dränk dig din jävla fullgubbe

sen stack vi  (han var läskig)


jaja nog med det
sen när vi rökte pipa skrattade o snackade lite olika  efter det tog vi en fika på  daisyscoffé  det blev  milkchake med doppade jordgubbar !
 seen så träffade jag många av mina fans antar jag (asså de bad om aoutograf o fotas med mig)  det ställer jag oftas upp på ! Sen efter typ en kvart  träffade vi  robert ,crille och sebbe vi satt o snacka  för det var typ ett tag vi sett varan !

så skönt
sen fick jag veta om att mina biljetter  till skumparty hade kommit dit ska vi gå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0